2018. november 19., hétfő

Egy módszer amivel megváltoztathatod az életed


Tizenhárom éve vezetek csoportokat és végzek egyéni oldásokat. Ami ma itthon megjelent, mint alternatív "lélekoldó" módszer, azt szinte mind ismerem. Vagy, mert tanultam vagy, mert én magam is megtapasztaltam. Az elmúlt 13 év alatt fokozatosan bontakozott ki a gyógyítói médiumi képességem, amivel dolgozom.  


Hiszen ki ne szeretne boldog és örömteli életet? Azonban azt tapasztaltam, hogy a legtöbb technika egy bizonyos síkon old, vagyis nem tud teljes lenni az oldás és nem elég hatékony. Természetesen minden módszer, ahova eljutunk, nem véletlenül kerül elénk, tehát akkor ott a helyünk. Sőt azt sem mondom, hogy csak ez vagy az a jó. Van, hogy több helyre kell eljutni, tapasztalni. Azonban én nem elégedtem meg ezzel, ezért saját módszert raktam össze. 



Minden a gondolatinkból indul ki, az, hogy éppen, hogy érezzük magunkat, milyen az életünk. Ezt bizonyítja ez a csodák tanításából vett imádság is: 
Felelős vagyok, azért amit látok. Én választom ki az érzéseket, amelyeket megtapasztalok, és én döntök a megélendő jó élményeimről.
Mindent, ami történik velem, én kértem, és azt kapom, amit kértem.

Töltsd le az ingyenes e-bookom, amivel megváltoztathatod az életed: https://www.mudrazia.hu/e-book/

Ez 1 kicsit durván hangzik, ha sok fájdalom, szenvedés van az életünkben, vagy éppen hiány. Mitől van az, hogy magunknak rosszat teremtünk? A legtöbbször abból, hogy nem tudjuk jól szeretni magunkat, hisz nem tanultuk meg, hogy ezt hogy is kell. Tele vagyunk önbüntető, önsorsrontó, önpusztító programokkal. Az oldásra bármilyen problémával érkezhetsz. Azon túl, hogy a negatív énképed átírjuk pozitívvá, ezen kívül a különféle testrétegekben dolgozva tisztíjuk a generációs és elmúlt életes negatív programokat. Volt, aki az államvizsgája miatt kért segítséget és sikeresen átment. Volt, akinek munkahelyi problémái oldódtak meg. Volt, aki társra talált. Az, hogy kinél mennyi idő után történik a változás az tőle függ. A változást akarni kell és tenni érte az oldások után. Csak azokkal tudok jól együtt dolgozni, akik hajlandóak tenni a változásért.  

Az egyéni kezelések során többek között ezeket a tudat tartalmakat, programokat, bevésődéseket írjuk át, negatívból, pozitívvá. Hogyan történik az oldás? 
Az energiám erőteljes változást indítanak be benned, egy fajta faltörés, döntés történik, ami lebontja a benned lévő gátakat. Ahhoz, hogy kívül változni tudjon az életed, először belül kell megtörténni a változásnak. A tisztítások mélyre hatnak, mind a jelen élet, generációs blokkjait oldja, mind előző életeket. Minden rajtad áll, hogy te mit vagy hajlandó befogadni, mit vagy hajlandó elengedni. Ennek megfelelően történnek a változások is benned és az életedben. Akár önbizalom, negatív énkép, bőség, egészség, szerelem témában vagy elakadva. Mindent te teremtettél, azonban, amit teremtettél azt le is tudod rombolni és újat építeni helyette. Ebben tudok segíteni neked. Egy erőteljes belső változás elindításával bemozgatni életed azon területeit, amik eddig álltak, le voltak fojtva. Ahogy elkezdesz belül egyre jobban megnyílni az élet, a csodák a Univerzum ajándékai felé, úgy fogsz egyre jobban kiteljesedni. Ebben tudok segíteni neked.
A kezelés során a szenvedés, lelki teher nagy része eltűnik. Ez olyan módon érzékelhető, hogy a kezelőágyról való leszállás után, jóval könnyebbnek, örömtelibbnek, szabadabbnak érzi magát az ember. Mindez időben másfél óra. Kényelmesen fekve egy masszázsasztalon történik.

Visszatérve a fizikai világba, képessé válasz egy teljesen más nézőpontból látni az életed és más valóságot teremteni önmagad számára. Gyere és vágj bele ebbe a varázslatos utazásba.

Amit a kezelés utáni napokban érezhetsz. Olyan mintha mázsás súlyoktól szabadultál volna meg. Elkezdenek megoldódni családi-kapcsolati problémák, felszabadultabb vagy, jobban tudsz örülni az életnek és befogadóbbá válsz. Javulnak az emberi kapcsolataid. Ha társra vágysz, akkor megnyílhatsz az igaz szerelemnek. Magabiztosabb leszel, könnyebben teremtesz bármi újat az életedbe.

Itt tudsz időpontot foglalni: https://www.mudrazia.hu/mediumi-gyogyitas/

Namaste Zia
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése