2018. augusztus 8., szerda

Mi az a rapid randi? Mi az előnye? Mit szeretnénk elérni vele?


A rapid randi lényege az az, hogy kb. 1- másfél órában lehetőséged van találkozni minimum 7 potenciális nővel-férfival, akik társként szóba jöhetnek. Ebben az 1, másfél órában, minden egyes férfival-nővel 7 percet beszélhetsz. Ezt kutatásokra építették, hogy ennyi idő állítólag elegendő ahhoz, hogy el tud dönteni, hogy valaki bejön neked avagy sem. Sőt néha még kevesebb is.

Mindezt egy megfizethető összegért kínálja ma nálunk az ebben a témában egyik legismertebb cég, akiknek a neve is azonos a program nevével. Már tavaly felmerül egy kedves hölgy ismerősömmel, párkapcsolati coach-al, hogy csináljunk mi is egy társkeresőt, amiben jelen van az önismeret. Végül ebből nem lett semmi. Aztán télen megkeresett egy kedves barátom Zoli, aki elmondta, hogy ennek a bizonyos cégnek a rendezvényén részt vett. Kiszűrte a hibákat és szerinte ő valami sokkal jobbat tudna létrehozni, ehhez kéri a segítségem, szakértelmem. 


Mivel én még nem voltam  hasonló randin, ezért, ha már én ilyet szeretnék indítani, elmentem ennek a bizonyos cégnek a rendezvényére. Félre értések elkerülése végett nem a céget szeretném lehúzni azzal, amit ott tapasztaltam. Pusztán a tényeket írom le, szeretném megosztani. Amit még tudni érdemes, hogy általában korosztályokra van osztva a találkozó. Én a 41-55- ig tartó korosztály csoportjára mentem. 

Az első ami számomra kellemetlen volt az a helyszín. Ami egy kissé a kocsmára hajazott mint egy kávézóra. A nagy hőségben hiába menetek a légkondik, fent a karzaton legalább 40 fok volt. Megjelentek az első férfiak, a legtöbb az 50 fölötti korosztályt képviselve. Mi hölgyek, szépen csinosan felöltözve. Nincs dress (ruha) kód, az az, hogy mit viseljenek a férfiak, mivel nálunk nőknél a csinosság alap, ha randizunk. Ezért nálam az verte ki a biztosítékot, amikor az egyik férfi konkrétan a bkv egyenruhájában jelent meg, a másik a szociból ismert lyukacsos trikóban, fuxal a nyakában, a harmadik kinyúlt pólóban és papucsban. Végül az ígért 7 helyett összesen 12 pár jött össze, ami nagyon sok, megterhelő, főleg ebben a melegben. Illetve nekem, aki amúgy is elég érzékeny vagyok, energiákra, mindenre. 


A 40-es korosztályt kb. a 12-ből 4 férfi képviselte, ami csökkentette a potenciális lehetőségek számát. A program elkezdéséhez nem volt semmilyen rávezető. Csak úgy bumm bele, na kezdjetek el beszélgetni. Az első férfi, talán fiús zavarában még bemutatkozni is elfelejtett. Izgult, hisz neki is ez volt az első. Ez azért bármilyen jó is és tudja az ember, hogy mire jön, azonban a randi önmagában egy kicsit stresszes helyzet, mert a legtöbben bizonyítani, tetszeni szeretnének és ettől kicsit begörcsölnek. Igyekeztem mindenkivel nagyon nyitott és kedves lenni, meglátni benne a jót. A bkv-s pasi például a népitáncos bajuszával, a stílusával megnevettetett. Azonban a program önmagában, ha szakmai szemmel nézem szörnyű volt. Én ha tényleg társat mentem volna oda keresni, soha többé nem mennék. Azonban nem csak én láttam így, hanem a mellettem ülő asztalnál lévő 2 barátnő is. 

Mi az amiben mi mások leszünk, mást szeretnénk csinálni? Először is, a helyszín exkluzív lesz abból a szempontból, hogy szerintem a csoki a romantika alap eleme. Mi egy forrócsokizóban tartjuk a rendezvényeket. Ezen túl lesz dress (ruha) kód a férfiak számára. Jobban fogunk szűrni, a végzettségre és egyéb igényerek való tekintettel is. Mivel amit tapasztaltam, hogy azért egy diplomást összeereszteni egy bkv alkalmazottal az nagyon gáz és ez nem minősítés. Én még a cnc marós és kertész férfival sem tudtam mit kezdeni, aranyos, kedves, azonban ez kevés a párkapcsolat kialakításához. A program előtt foglalkozunk az emberekkel, lesz egy ráhangolódás, lenyugtatás, a stressz kezelése. Egy jó oldott hangulatot szeretnénk teremteni, ahol mindenki jól érzi magát. Mi nem csak a pénzt látjuk az emberekben, hanem azt, hogy itt sorsokról van szó. 


Én hiszek abban, hogy aki szerelemre, társra vágyik szívből és nem a hiány miatt, az előbb- utóbb megtalálja a társát. Még a melegek sőt a leszbikusok is érdemelnek társat és őket sem szeretnénk kihagyni a programból. Sőt még az 55 év felettieket sem. Számomra megható volt, ahogy egy- egy férfi megosztotta a történetét. Megértem, hogy magányos, szeretne társat, csak meg kell találni neki a megfelelő közeget. Ezen kívül a jövőben szeretnék előadásokat tartani, ahol kaphat egy képet arról, hogy hol érdemes fejlődni, mire érdemes figyelni, ha régóta keres társat, de nem talál. Hogy a hibát, ne másban, ne kívül keresse, hanem önmagát kezdje el megismerni. 

Zoli barátom fiatal kora ellenére, egy öreg lélek, sok bölcsességgel és jó szívvel megáldva. Ő is olyan mint én, hogy oda figyel az emberekre. Nem rég elindult ő is az önismeret útján, nálam a jógával. Mivel a rapid randi önmagában egy jó ötlet és találmány, csak kicsit jobban össze kell hozni a megfelelő embereket, hogy az a 7-10 férfi - nő valóban potenciális lehetőség legyen egymás számára. Már készül az új weblapunk és hamarosan hozzá a facebook oldal. Egyszóval szerelemre fel! Október végén, legkésőbb november elején indítunk. 

Addig is engem itt találtok meg:

Namaste Zia          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése