2019. augusztus 11., vasárnap

Aki mer az nyer az életben? Avagy legyőzve félelmeinket csak nyerhetünk.

Én magam ugyan nem néztem meg talán egyetlen Oprah showt, sem, hallottam róla és amikor láttam, ebből a nőből erő sugárzott és bölcsesség. Amikor hallottam, hogy saját erőből küzdötte fel magát oda ahol tart és szegényen kezdte ő is a pályafutását, majd mindezt megírta egy könyvben. Arra gondoltam, hogy ez egy jó példa lehet megint csak azoknak a nőknek és persze férfiaknak, akik azt hiszik, hogy ők valamire nem képesek. 

Vagy azt, hogy ahhoz, hogy jómódúak legyünk, arra születni kell. És még hozzá tehetnék rengeteg más tévhitet. Elsősorban bennünk nőkben van ez jelen a mai napig, hogy egyedül nem vagyunk képesek boldogok lenni, vagyont teremteni, vagy anyagi biztonságot magunknak,  nem valósíthatjuk meg álmainkat. Akik pedig mégis elérik, azoknak a nőknek a legtöbbje megkeményedik. 

Ahogy olvasom a könyvet, sok felismerésem jön és ezért is ültem megint le írni, hogy ezt megosszam veled is kedves olvasó. Mert szeretnék beléd is lelket önteni, bárhol is tartasz most az életedben és bármit is szeretnél elérni. Oprah leírja, hogy már tizenéves korától arra törekedett, hogy fejlődjön, hogy jobb legyen, hogy szembe nézett a félelmivel, még akkor is ha nem volt könnyű. Mint a legtöbb jó spirituális tanító, vagy gyógyító, ő is megélte a szenvedést, szexuális zaklatás formájában, amiből kiemelkedett, ami nem letörte, hanem amitől több lett. 



Azt teszi és azzal "keresi a kenyerét", amit szívből szeret és ezért lett sikeres és nem fordítva. Mert ez csak így működik. Akit a siker a pénz motivál, az nem biztos hogy boldog lesz attól amit elér. Mert mindez múlandó. Én is igyekszem a saját életemmel példát mutatni. Ugyan nem építettem fel vagyont vagy egy birodalmat de nem is célom. Azonban én is mélyről kezdtem és zaklatásnak nem voltam kitéve gyerekként, azonban volt alkoholista apám és ahogy Oprah is meg még sokan mások, "véletlenül" fogantam meg. Az érkezésem nem volt öröm a családom számára anno. Mint tudjuk így ide érkezni ebbe a világba gyerekként, az nagy traumát okozhat. 

Sokáig, sőt engem is évekig a félelmeim irányítottak. Sok mindenbe nem mertem belevágni és kihagytam és sajnáltam magam. Azonban annak, hogy önismereti úton járok és közben mondjuk úgy, hogy a kor haladtával egyre bölcsebb lettem van előnye. Valóban a 40 évem után egyre kevésbé kezdett el érdekelni, hogy mások mit szólnak, ahhoz amit teszek. Egyre jobban meg merem mutatni magam. Sohasem késő változtatni és tanulni. Már többször leírtam, hogy nekem az igazi változást 2018 szeptemberében Szicília hozta. Ott bekapcsolt és átkapcsolt bennem valami. Bár éppen Gabi Bernstein könyvét olvastam.  Ami erősen támogatta a belső változásomat. Illetve az út előtt kaptam meg az himalájai jóga tradícióból a mantra beavatásomat. 

Az út után elkezdtem olaszul tanulni, amit imádok. Míg előtte évekig küzdöttem az angollal. Mert mindenki azt mondta, hogy angolul kell tanulni, mert az világnyelv. Nekem nem az az utam, erre most jöttem rá, mert ha már 2 napig nem  hallok olasz szót, hiányom lesz. Elkezdtem ismerkedni olaszokkal, hogy könnyebben menjen a nyelvtanulás, így jött az életembe Antonio és később Beniamino. Mindkét férfi kimozdított a komfortzónámból rendesen, mivel más kultúra, nyelv, ország, szokások. És hiszem és tudom, hogy az, hogy ezt megtettem, ez kezdett el további pozitív változást elindítani az életemben, munkámban. 



Ugyanis a megszokások megölnek. Ha beleragadsz a hétköznapok egyhangúságába. Ha nem mersz szembe menni a félelmeiddel. Ha félsz nagyot álmodni. Ha olyan dolgot teszel, amit utálsz, olyan a munkád, olyan kapcsolatban vagy benne, ami boldogtalan. Azzal csak lehúzod jobban magad, a változás nem fog megtörténni jó irányba. És nagyon sokan félnek a változástól. Pedig mi nők mi magunk vagyunk az állandó változás. A nő a hold minőség, ami állandóan változik. Ezt érdemes megtanulnunk. Ezt is fogom újra átadni és tanítani a nőknek. A változás csak az elme számára bizonytalan. A léleknek azonban a tápláléka, ez emeli. 

Oprah nagyon szépen fogalmazta meg: "Egyvalamit biztosan tudok: csupán annak valósulhat meg az álma, aki kész a lelki gyarapodásra. Mindez nem okvetlenül jelent külsődleges sikereket, hanem mindenekelőtt egy tiszta lelkiismerettel, megbánás nélkül és boldogan leélt életet. Az élet értelme, hogy megvalósítjuk, amire a sors szánt minket, s újra meg újra belenőjük magunkba, majd pedig kinőjük régi énünket." 

És végül Dawid R. Hawkins szavaival élve: "A boldogságod forrása te magad vagy". Vagyis ne kívül keresd azt, mert akkor csak áldozattá teszed magad. Ezek a boldog élet kulcsai, nem a siker, a pénz, vagy hogy van e melletted társ avagy sem. A kapcsolatok fontosak. Adj magadnak több szeretetet és oszd meg ezt másokkal. Tegyél másokkal jót és ezt anélkül, hogy akarnád vissza kapod.  Nyisd meg a szíved. Tárd ki az életed az új lehetőségekre. 


Namaste Zia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése