2019. december 23., hétfő

Hogyan alakítják szokásaink az életünket? Sors vagy szokások?

Folyamatosan fejlesztem önmagam azért, mert úgy érzem, hogy egy jó tanító, úgy tud példát mutatni, ha mindig egy lépéssel a tanítvány előtt jár. Illetve egyszerűen érzem, hogy ez az út és hogy ennek soha nem lesz vége, maximum a halállal. Hisz ezért érkeztünk ide, te is én is, hogy fejlődjünk. A föld bolygó erre szolgál a leszületett lelkeknek. A föld egy tanuló bolygó. 

Nagyon sokat foglalkozom azzal, hogy miért van az, hogy az egyik embernek sikeres lesz az élete, párkapcsolata, gazdag, stb. a másik pedig nem. Sokat olvastam erről és az egyik választ erre pár éve Eric Berne: Sorskönyv című műve adta meg. Azonban úgy éreztem, hogy még ez sem teljesen kielégítő számomra és tovább kutattam. Öt éve gyakorlok egy buddhista meditációt és hallgatom Buddha tanításait, de gyakorlatilag a jóga is ezt tanítja, hogy a szokásaink határozzák meg az életünket. 


A legutóbbi 10 napos vipassana (ez az a buddhista meditáció) meditációs elvonuláson, amin szeptemberben vettem részt, további válaszokat kaptam, tanítások formájában. Tanítóm Tiszteletreméltó Dhammasami több olyan anyagot vetített nekünk, ahol főleg amerikai komoly orvoskutatók foglalkoztak azzal, hogy az együttérzés hatására, hogyan változik meg az agy működése. Vagyis ahhoz, hogy át tudjuk írni a programokat, együttérzővé kell tudnunk válni. Gyakorlatilag a negatív programokat, amik egyrészt a szokásaink, másrészt azok a programok, amiket a generációból hoztunk, vagy akár elmúlt életeinkből az átírható. Ez számomra megvilágosodást és megnyugvást hozott. Ugyanis én nem ismerem azt a szót, hogy lehetetlen. Édesanyám mondta mindig, hogy :  - Nincs lehetetlen, csak tehetetlen.

A jó hír tehát, hogy ha összevetjük a sorskönyvünket, felismerjük a mintákat, amik bennünk működnek és elkezdjük átírni tudatosan a negatív szokásainkat, akkor képesek vagyunk mesés életet teremteni magunknak. Ehhez azonnal meg is kaptam a segítséget, hogy hogyan is tegyem mindezt. Két könyv formájában. Az egyik Robin Sharma könyve a Hajnali 5 óra klub. A másik Sarkadi Kriszta barátnőm és papnőtársam új könyve a Mesés életem könyve. Mindkettő abban segít, hogy képes legyél átírni a negatív szokásaidat, hogy jobb életet teremthess magadnak. Robin könyve, főleg a vállalkozásra teszi a hangsúlyt. Krisztina könyve viszont végig megy az életünk minden területén. 

Mindehhez hozzá jött az én tudásom, ami a tisztánlátás, tisztánhallás és tegnap láttam éppen magam előtt olyan szürkés csöveket, amikről megtudtam, hogy az idegdúcok, vezetékek. Sok program itt van eltárolva. Ha ezeket tudatosan elkezdjük szintén lebontani, akkor az életünk minősége tud javulni. Ehhez neked egy egyéni kezelés által tudok segítséget nyújtani, ahol itt tudsz bejelentkezni: https://www.mudrazia.hu/mediumi-gyogyitas/ Az is fontos, hogy egy ilyen oldás után valamit máshogy csináljunk az életünkben, mert ha mindent ugyanúgy teszel, akkor semmi sem fog változni. Pl. egy hölgy járt nálam többször oldáson a párkapcsolat miatt. De hiába mondtam neki, hogy hozzon be az életébe valami újat, nem tette, minden nap ugyanazt csinálta és ugyanúgy, mondván, hogy van egy kutyája, aki miatt neki haza kell menni, nem jár el sehova. Nem is változott így semmi az életében. 



Ha van benned elég erő és kitartás, akkor a fent említett 2 könyv is tud segíteni. Ezen kívül a csoportos meditációimban is történnek blokk oldások. A lényeg az, hogy ha szeretnél változni, változtatni, akkor kezd el, minél előbb. Az első lépés, hogy kilépsz a komfortzónádból és abbahagyod a kifogás keresést. A magyaroknál látom, hogy ez egy nagyon rossz szokás. Régen én is ilyen voltam. Mindenre találtam valami magyarázatot, hogy miért nem lehet megcsinálni. Amíg kifogásokat keresel, addig ellenállsz, ezt tudd. Addig senki nem tud rajtad segíteni. A másik amit látok egyes embereknél, hogy rohangál fűhöz, fához, különféle gyógyítókhoz és ezzel keveri az energiát egyrészt, másrészt, olyan sűrűn teszi, hogy az egyik energiáknak még szinte ideje sincs beépülni és már jön a következő adag. Állj meg és ne szórd szét az energiád és magad. Inkább élvezd az életed, mert nem attól lesz jobb, hogy hetente elmész egy blokkoldásra, stb. Hagyj időt annak, hogy beépüljön az, amit egy oldás után kaptál, az nálam is általában minimum 2 hét. 

Csodákkal teli napokat és változást Zia  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése