2019. december 1., vasárnap

Hogyan kovácsolj erőt a női sebeidből!

Nem gondoltam volna soha, hogy nekem lesz tetoválásom. Azonban tavasszal megérkezett hozzám 2 szimbólum egyben. A lótusz virág és az OM jel. Az is megjött hozzá, hogy ezt magamon kéne hordanom. Még akkor is csak játszottam az ötlettel, mivel nagyon irtózom a tűtől és a fájdalomtól, ezért gondoltam, ha megtalálom a megfelelő embert, aki rám helyezi, akkor legyen. Körülbelül egy hónappal ezelőtt meg is érkezett. Egy nagyon tiszta hölgy személyében. 

Niki rögtön értette, hogy mit szeretnék. Mondtam neki, hogy én nagyon nehezen viselem a fájdalmat és nem tudom, hogy fogom tudni végig csinálni ezt a 4 órás alkalmat. Azonban ő megnyugtatott, hogy minden rendben lesz. És úgy is lett.


Éreztem, hogy ez egyfajta beavatás lesz számomra. Ahogy anno bizonyos ősi kultúrákban is a tetoválás egy új életszakaszt jelentett, vagy egy erőszimbólumként került fel.  Így vágtam neki annak a napnak. Sokkal jobban bírtam, mint gondoltam. Simán szemrebbenés nélkül tűrtem, hogy a karomon Niki 4 órán át dolgozzon. Közben megbeszéltük az élet nagy dolgait.

Ahogy a tekintetem a karomra téved a nap folyamán, érzem, hogy mi az az erő, képesség, amivel ez a szimbólum megáldott engem. A lótusz a tisztaság jelképe, az OM mantra a teremtés hangja és összessége. A tisztaság számomra mindig is fontos volt, a munkámban, az életemben, amit képviselek a lelkemben. Az Om a jógaoktatói munkámhoz kapcsolódik. Eszembe jutott, hogy hogyan váltam azzá. Bár a nevem Mudra, de nem akartam kimondottan a mudrákkal foglalkozni és az sem volt tudatos döntés, hogy jógát oktassak. Anno 2014-ben a képzést főleg önmagamért kezdtem el. Az iskola erős átalakító energiával rendelkezett és az első év végére meg is lett az eredménye. A második év végére el tudtam engedni a rajtam lévő 20 kiló túlsúlyt.


A tetoválásom felhozta bennem azt a felismerést, hogy sokkal erősebb vagyok, mint gondolnám. Mennyien gondoljuk mi nőként azt, hogy olyan kis gyengék vagy gyámoltalanok vagyunk. Ki- ki életkorától függően hosszú utat jár be. Nem látjuk, hogy mennyi mindent megfejlődtünk és tettünk meg ezen az úton. A sebeink sokszor lehúznak, akár már a születéstől hozott sebek, amikor leánygyermekként nem ismeretek el. Vagy a szerelmi sebek, vagy aki megélt vetéléseket, abortusz vagy az anyasebek, sorolhatnám. Ezek ott lüktetnek testedben, lelkedben. De nem kell, hogy lehúzzon, ezt erővé tudod kovácsolni. Át tudod alakítani és meg tudod változtatni általa pozitív irányban tudod transzformálni életed. Mert megváltozik az önmagadról alkotott képed, hogy mire vagy képes, felszínre jönnek az értékeid. 

Erre január 25. szombaton létrehozok ezzel a címmel egy női műhelymunkát, amiről hamarosan olvashattok. Ha te sem szeretnél róla lemaradni, akkor iratkozz fel a hírlevelemre és mellé kapsz egy ajándékot. https://www.mudrazia.hu/e-book/

Csodákkal teli napot Zia 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése