2020. április 13., hétfő

Amikor megáll látszólag az egész világ és az élet


Ma reggel nagyon zaklatottan ébredtem. Nem csak azért, mert egy felkavart egy rossz álom. Hanem egyszerűen éreztem az energiatérben, hogy valami megváltozott. Érzem az emberek kétségbeesését és aggodalmát. Azonban most ez már nem a vírusról és a betegségtől való félelemről szól. Hanem arról, hogy hogyan tovább. Miből fogunk megélni, mi lesz ezután, hisz 2 hónapja áll a világ és a gazdaság. Miből adunk enni a gyerekeinknek és ehhez hasonló kérdések kavarognak most a morfogenetikus mezőbe.

Elkezdtem én is feltenni a kérdéseket a Forrásnak. Mivel folyamatosan változik az energiamező, ezért nem mindig vannak egyértelmű válaszok. Ami kristálytisztán jött, hogy körülbelül 6-12 hónap lesz amíg ebből felállunk és minden az új helyére kerül. Ez nem túl hosszú idő. Barátaim legyetek türelemmel. Ez egy új kihívás feladat. A bőséget újra értelmezzük. 

Tudom, hogy akinek eddig is kevés volt, azok az emberek még jobban és erősebben aggódnak a jövő miatt. Azonban bármilyen nehéz is, ezt meg kell tanulni elengedni. Nem könnyű tudom. Volt olyan időszak, amikor én is napról napra éltem és jelenleg nekem sincs a számlámon több százezer forint megtakarítva. Tehát együttérzek veletek. Azonban megtanuljuk még inkább értékelni azt a "keveset", ami van. Meglátjuk a világban a szépséget az apró csodákat. 


Nekem még az jött információban, hogy ez a helyzet előhozhatja a kreatív énünket és képességeinket. Talán van olyan tudás benned, amit nem használtál vagy használsz. Talán te is elvégeztél anno egy rakás tanfolyamot, főleg spirituális vagy egyéb terülten és eddig nem használtad, mert úgy érezted, hogy nem vagy rá méltó. Most előjöhet az erőd ahhoz, mert kapsz egy nyomást. Tudod teher alatt nő a pálma. Ez a nyomás segíthet abban, hogy beleállj végre a saját erődbe, amit eddig lehet, hogy nem tettél meg és elkezded használni azt a tudást amit megszereztél. Az is lehet, hogy teljesen új dologba fogsz belevágni. 

A lényeg az, hogy legyél nagyon nyitott. Ezen kívül ez a helyzet tanít a hitre. A hit abban, hogy a Teremtő mindig ellát és támogat, megtart.  Bár látszólag körülötted hiány van, azonban az Univerzum bősége ilyenkor is rendelkezésedre áll számtalan formában. Hangolódj rá. Kérd a segítséget fentről. Az égi világ csak akkor avatkozik bele az életünkbe, ha mi kérjük. Tehát kérned kell, meditációban, imában, ahogy neked jobban esik. Ezek után pedig legyél nyitott. Számtalanszor tapasztaltam az életemben, hogy az élet, az Univerzum és a Teremtő nagy rendező. Hinned kell a csodákban. Mert igen is léteznek! Amikor jelen vagyunk és nem aggódunk, hanem képessé válunk ráhangolódni a Forrásra és benne lenni az áramlásban. Ezt is számtalanszor megtapasztaltam. 

Egy olyan online meditációt ajánlok most neked, ami segít visszatalálni az erődhöz. Várlak szeretettel vagy egy egyéni online konzultáción. 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése