2020. április 24., péntek

Az első lépés az életed felé, hogy képessé válj beleszeretni az életbe!

Hetek óta Joe Dispenza, Bruce Lipton és Gregg Bradennel kelek és fekszem. Hogy ez miért fantasztikus számomra. Mert bár azt tanítják csak nyugati emberként, amit már az ősi jógik tudtak. Mégis ők most elkezdték ezt mérni, kutatni, bebizonyítani, hogy a gondolataink által, hogyan tudjuk megváltoztatni a testünket, az életünket, tudunk megszabadulni betegségektől és negatív szokásoktól. 

Bár évek óta jógázom és ahogy írtam, ezeket mind tudtam, tanultam, azonban mégis más megvilágítást adott az, amit ők elém tártak. Mondhatni, hetek óta egy erős izgalmi állapotba kerültem és rengeteg aha élményem volt. Gyakorlatilag olyan, mintha egy puzzle darab a helyére került volna bennem és ez elkezdett mindent megtölteni fénnyel. Minden az életemben világossá vált, a kapcsolataimban, az anyagi helyzetemben, hogy miért nem tudott működni. Hiába vettem részt én is 2005 óta rengeteg alternatív terápián, oldáson, családállításon stb. A személyiségem egy része nem tudott átíródni. És nem azt akarom mondani ezzel, hogy ez rossz volt vagy haszontalan. Sőt, még Bruce Lipton a könyvében ajánlott is 2 technikát, ami számomra ismeretlen és meg szeretném tapasztalni. 


Próbálom röviden összefoglalni,hogy neked is át tudjam adni, kedves olvasóm, amit megtanultam ezekben a hetekben. Semmi sincs kőbe vésve. Semmi sem állandó az életedbe, még a szenvedés és a szegénység és a betegség sem, ha te képes vagy tenni és hajlandóvá válni a változásra. Ehhez azonban át kell alakítani a személyiséged. Tehát minden a személyiség pozitívabbá változtatásáról szól. Ezért ezt most én is elkezdem belevinni a saját terápiámba.

Ugyanis nem igaz, hogy valaki önbizalomhiány kell legyen csak azért, mert teszem azt, soha nem dicsérték a szülei. Bruce Lipton könyvében olvastam először ezt és ez megdöbbentett, hogy gyakorlatilag a gyerek agya 6 éves korig théta állapotban van. Ez a rezgés, a théta, ami a legjobban programozható. Ezt használják a hipnotizőrök ezt használjuk jóga nidrában (mélyrelaxáció) amikor egy negatív programot át akarunk írni pozitívvá. Tehát, ha te egy szörnyű környezetben nőttél fel. Mint ahogy én is, ahol az apám aki brutális alkoholista volt és verte az anyámat és folyamatosan alázta. Akkor te nem tudsz szűrni 6 éves korodig, nem tudod ezt megítélni, hogy beengedd-e, mert ez számodra rossz. Ezt fogod egy az egyben bevinni a tudatalattiban, hogy a férfi agresszív, félni kell tőle, a nő arra jó, hogy alázzák, nem becsülhető a férfi által. A szerelem, párkapcsolat veszélyes, és ehhez hasonló programok keletkezhetnek a tudatalattidban. Sok páciensemtől hallottam, hogy az ő családjukban a közöny volt az uralkodó viselkedési minta, van ahol a veszekedés. Egyik sem jó, mert mindenhol a gyerek ebből azt tanulja, hogy ő értéktelen. 

Azonban ezeket  a programokat felül lehet írni, szintén a théta agyi állapot segítségével. Akár spontán készíthetsz magadnak ilyen mondatokat és beviheted amikor az agy ebben az állapotban van. Ebben a videóban erről beszél Bruce Lipoton: 

Ezen kívül a negatív szokások megváltoztatására még további lehetőséged is van. Erről Joe Dispenza beszél egy videóban: https://www.youtube.com/watch?v=2n7nUoAyx44&feature=youtu.be

Amikor elkezd a személyiséged megváltozni belül, akkor elkezd az életed változni kívül. Ez az amiről a tanítók beszélnek, hogy a külső változás először a belsővel indul el. Tehát erre hívlak most. Kezdd el, önmagadért. Tedd meg ezeket a lépéseket. Az önmagadba fektetett idő, mindig pozitív módon térül meg. Én is elkezdtem még felülvizsgálni és írni a negatív programjaimat. Ma olvastam egy cikkben, amit én is már láttam egy fentről jött információban. Hogy akik elvesztették a munkájukat, utána új dolgokba fognak kezdeni. A cikkben ugyan vendéglátósokról volt szó, de ez bármilyen szakmára igaz. Tehát az élet dobott neked egy citromot? Elvesztetted a munkád, párod stb? Akkor fogd és csinálj belőle limonádét. Vágj bele valami új dologba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése